W tym filmie szkoleniowym zajmujemy się zagadnieniem programów lojalnościowych oraz ich księgowania.
Przed wejściem w życie MSSF 15 były one regulowane w osobnej interpretacji.
Obecnie przepisy dotyczące programów lojalnościowych są integralną częścią standardu.
Omawiamy, jak identyfikować zobowiązania umowne związane z tego rodzaju programami.
Przede wszystkim wyjaśniamy, jakie programy spełniają tę definicję.
Zasadniczo chodzi o wprowadzone do umowy zachęty, które mają na celu skłonienie klienta do dokonania kolejnych zakupów.
W kolejnej części filmu poruszamy temat niezrealizowanych praw klienta.
Czyli sytuacji, w której firma może rozpoznać przychód z przedpłat dokonanych przez klienta na usługi, z których ostatecznie nie skorzystał lub wykorzystał je tylko częściowo.
Naszym celem jest przekazanie wiedzy w konkretnej i przejrzystej formie. Powtarzasz materiał ile razy chcesz, możesz zatrzymać się w każdym momencie i kontynuować w dogodnym dla Ciebie czasie.
Poznaj inne filmy szkoleniowe, które cieszą się dużym zainteresowaniem
wśród uczestników i doskonale uzupełniają wybrane szkolenie.