Regulamin

SZKOLEŃ PROWADZONYCH W RAMACH PLATFORMY
E-LEARNINGOWEJ www.krynskiszkolenia.pl

§1. Informacje ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady odnoszące się do nabycia, organizacji oraz pozyskania dostępu lub udziału w szkoleniach organizowanych przez HARD OVERSKILL PSA z siedzibą w Warszawie, która zgodnie z Regulaminem świadczy usługi w ramach platformy e-learningowej krynskiszkolenia.pl.
  2. Pojęciom pisanym wielką literą w niniejszym Regulaminie nadaje się poniższe znaczenia:
    • Administrator lub Spółka – HARD OVERSKILL PSA, właściciel serwisu www.krynskiszkolenia.pl, na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
    • Kodeks Cywilny– ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
    • Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z definicją konsumenta przestawioną w art. 22(1) Kodeksu cywilnego).
    • Oświadczenie – oświadczenie, o którym mowa w §12 ust. 1 niniejszego Regulaminu.
    • Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową (zgodnie z definicją przedsiębiorcy przestawioną w art. 43(1) Kodeksu cywilnego).
    • PrzedsiębiorcaKonsument – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, posiadająca wpis do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, weryfikowanego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 
    • Regulamin – niniejszy regulamin korzystania z Serwisu.
    • RODO– Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    • Serwis – serwis internetowy działający w formie platformy e-learningowej pod adresem krynskiszkolenia.pl prowadzony przez Spółkę, którego zasoby przeznaczone są do nauki zagadnień w tematyce ekonomicznej i w tym dotyczącej stosowania Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej.
    • Szkolenie – świadczona drogą elektroniczną bez jednoczesnej obecności osoby szkolącej, Użytkownika ani Uczestnika (na odległość) usługa o charakterze szkoleniowym, mająca charakter wykładu, kursu, warsztatu lub webinarium.
    • Uczestnik– osoba wyznaczona przez Użytkownika do udziału w Szkoleniu.
    • Ustawa o prawie autorskim – ustawa z dnia z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
    • Ustawa o prawach Konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta.
    • Ustawa ODO– Ustawa o ochronie danych osobowych z 10 maja 2018 r.
    • Umowa– umowa zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Spółką przedmiotem której jest udział Uczestnika albo Uczestników w Szkoleniu.
    • Użytkownik – Konsument, Przedsiębiorca, Przedsiębiorca-Konsument oraz każdy inny podmiot korzystający z Serwisu, który wykupił udział w Szkoleniu dla siebie lub Uczestnika.
  3. Korzystając z platformy e-learningowej krynskiszkolenia.pl i jej zasobów, rejestrując się w Serwisie, akceptujesz zasady Regulaminu oraz Polityki Prywatności, będącej integralną częścią niniejszego Regulaminu. Aktualna wersja Regulaminu jest dostępna pod adresem {LINK}. Aktualna wersja Polityki Prywatności znajduje się pod adresem {LINK}
  4. Właścicielem Serwisu www.krynskiszkolenia.pl jest:

HARD OVERSKILL PSA
Al. Komisji Edukacji Narodowej 95
02-777 Warszawa
adres e-mail: kontakt@krynskiszkolenia.pl
NIP: 9512575151
REGON: 526073339
KRS: 0001052010 (XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego)
Wysokość kapitału akcyjnego: 10 000,00 zł

  1. Szkolenia organizowane przez Spółkę są dostępne dla Uczestników wskazanych przez Użytkowników, którzy wykupią udział w Szkoleniu. Użytkownik może wskazać siebie jako Uczestnika danego Szkolenia.
  2. Szkolenia realizowane na warunkach przedstawionych w Serwisie.
  3. Serwis pozwala Użytkownikom na bezpłatną rejestrację i utworzenie osobistego konta, celem korzystania z zasobów Serwisu.
  4. Przy rejestracji, każdy zarejestrowany Użytkownik otrzyma swój osobisty profil w celu korzystania z określonych zasobów Serwisu oraz zakupu Szkoleń.
  5. W następstwie wskazania przez Użytkownika danego Uczestnika, Uczestnik będzie musiał przejść proces rejestracji a następnie otrzyma swój osobisty profil w celu korzystania z wykupionych dla niego zasobów Serwisu.

§2. Aspekty techniczne

  1. Korzystanie z zasobów Serwisu wymaga właściwie skonfigurowanego komputera podłączonego do sieci Internet. Korzystanie z wybranych funkcjonalności jest możliwe również za pomocą tabletów i smartfonów.
  2. Warunkiem korzystania z Serwisu jest spełnienie następujących warunków technicznych:
    • dostęp do komputera, laptopa lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do Internetu;
    • dostęp do poczty elektronicznej;
    • korzystanie z przeglądarki internetowej Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft Edge, przy czym zalecana jest najnowsza dostępna wersja danej przeglądarki;
    • minimalna rozdzielczość ekranu dla wyświetlania Szkoleń to 1024×768.
  3. Spółka nie zapewnia warunków technicznych, wskazanych powyżej.
  4. Uczestnik ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem warunków technicznych, o których mowa w niniejszym paragrafie, w szczególności w zakresie kosztów dostępu do Internetu.
  5. Spółka nie bierze odpowiedzialności za utrudnienia w korzystaniu z usług wynikające z błędnej konfiguracji oprogramowania lub sprzętu Uczestnika, bądź wynikające z problemów z dostępem do sieci Internet po stronie Uczestnika.
  6. Serwis dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza się możliwości czasowego zawieszenia dostępności Serwisu w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Serwisu.
  7. Użytkownik wyraża zgodę na przerwę w funkcjonowaniu Serwisu spowodowaną przerwami technicznymi.

§3. Zawarcie umowy i akceptacja warunków

  1. Zawarcie pomiędzy Spółką a Użytkownikiem Umowy przedmiotem której będzie dane Szkolenie następuje poprzez przyjęcie oferty Spółki przez Użytkownika, w szczególności w drodze złożenia zamówienia przez Użytkownika, z zastrzeżeniem, w przypadku umowy zawieranej z Konsumentem (Przedsiębiorcą-Konsumentem), przestrzegania przez Spółkę obowiązków i ograniczeń wynikających z przepisów Ustawy o prawach Konsumenta, w szczególności dotyczących zawierania umów na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi i Przedsiębiorcy-Konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli wykonana została w pełni usługa za wyraźną zgodą Konsumenta (Przedsiębiorcę-Konsumenta), który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po uzyskaniu dostępu do Szkolenia utraci prawo odstąpienia od Umowy.
  2. Zawarcie Umowy jest zobowiązaniem Użytkownika do dokonania zapłaty wynagrodzenia za Szkolenie.
  3. Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. Z chwilą założenia konta Użytkownik akceptuje niniejszy Regulamin. Akceptacja warunków niniejszego Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do udziału w Szkoleniach oraz korzystania z płatnych i bezpłatnych zasobów Serwisu.
  5. W momencie aktywacji konta Użytkownik wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie oraz wykorzystywanie przez Spółkę przekazanych przez siebie danych osobowych w celach:
  • korzystania z bezpłatnych zasobów platformy www.krynskiszkolenia.pl (podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższego celu)
  • umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz korzystania z płatnych zasobów platformy www.krynskiszkolenia.pl (podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższego celu),
  • dokonywania transakcji na platformie www.krynskiszkolenia.pl (podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższego celu),
  • wysyłki drogą elektroniczną informacji o zniżkach i aktualnych promocjach (podanie danych jest dobrowolne, jak również opcjonalne),
  • wysyłki drogą elektroniczną informacji o zniżkach i aktualnych promocjach prowadzonych przez Spółkę i jej partnerów (podanie danych jest dobrowolne, jak również opcjonalne).
    Kwestie dot. Polityki prywatności zostały szczegółowo opisane w dokumencie Polityka prywatności, który jest integralną częścią niniejszego Regulaminu.
  1. Umowa prowadzenia konta w Serwisie zawierana jest bez pobierania opłat od Użytkownika ani Uczestnika.
  2. Użytkownik może w dowolnej chwili zaprzestać korzystania z Serwisu i skasować założone konto, wysyłając wiadomość e-mail lub drogą listowną na adres wskazany w §1 ust. 4 niniejszego Regulaminu. W przypadku usunięcia danych koniecznych do rejestracji w Serwisie, Użytkownik traci prawo do korzystania z usług Serwisu dostępnych tylko dla zarejestrowanych Użytkowników Serwisu.
  3. Spółka ma prawo do zablokowania lub usunięcia konta Użytkownika nieprzestrzegającego niniejszego Regulaminu.
  4. Umowa płatnego udostępnienia Szkolenia w postaci kursu lub filmiku szkoleniowego zawierana jest na czas określony, który wynosi 3 miesiące dostępu do treści opłaconego kursu lub filmiku szkoleniowego począwszy od dnia zawarcia danej Umowy. Umowa ta nie ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejny okres.
  5. Po wygaśnięciu okresu, na jaki został przydzielony dostęp do treści opłaconego kursu lub filmiku szkoleniowego zostaje on zablokowany. Użytkownik nie ma obowiązku przedłużania dostępu na kolejny okres.

§4. Konto w Serwisie

  1. Użytkownikiem Serwisu może zostać Konsument, Przedsiębiorca, Przedsiębiorca-Konsument, która dokona zakupu Szkolenia dostępnego w Serwisie
  2. Zarejestrowanie i założenie konta w Serwisie jest bezpłatne i umożliwia korzystanie z wybranych treści edukacyjnych Serwisu jak również do bezpłatnych i ograniczonych funkcjonalnie wersji demonstracyjnych kursów.
  3. Unikalny login (nazwa konta) jest adresem e-mail Użytkownika i nie może zawierać słów wulgarnych, powszechnie odbieranych jako obraźliwe i nie może godzić w niczyje dobre imię. Zabronione jest używanie jako loginu zastrzeżonych nazw własnych, znaków towarowych czy też nazw naruszających prawa osób trzecich. Nazwa konta jest nie widoczna dla innych użytkowników Serwisu.
  4. Zakładając konto w Serwisie, Użytkownik zobowiązuje się do bezpiecznego przechowywania poufnych danych, w tym hasła dostępu do Serwisu.
  5. Użytkownik zobowiązuje się do niepodejmowania działań mogących powodować destabilizację działania serwisu Spółki lub mogących utrudniać korzystanie z usług przez innych użytkowników Serwisu.
  6. Użytkownik zobowiązuje się do niepodejmowania prób uzyskania dostępu do zasobów i treści, do których nie ma uprawnień. Zabronione jest stosowanie zautomatyzowanych narzędzi wysyłających dane do serwerów Spółki, jak również pobierających z nich jakiekolwiek dane.
  7. Konta Użytkowników nieprzestrzegających niniejszego regulaminu mogą zostać zawieszone, zablokowane lub usunięte z Systemu.
  8. Użytkownikiem może zostać osoba, która ukończyła 16 lat.

§5. Opłaty i dostęp do zasobów Serwisu

  1. Płatności za dostęp do poszczególnych Szkoleń możliwe są poprzez wykonanie przelewu tradycyjnego na rachunek Spółki o numerze […], przelewu elektronicznego, płatności kartą kredytową/debetową lub systemem BLIK.
  2. Płatność kartą kredytową, za pomocą przelewu elektronicznego lub systemem BLIK odbywa się za pośrednictwem profesjonalnego podmiotu obsługującego płatności elektroniczne, firmy PayU S.A. Po wybraniu opcji płatności Użytkownik przekierowywany jest do stosownej strony umożliwiającej płatność za pośrednictwem PayU S.A. Szczegółowe informacje dotyczące tych płatności zawiera stosowny regulamin PayU S.A. /link/
  3. Podane w Serwisie ceny kursów to ceny brutto uwzględniające podatek w wysokości wynikającej z powszechnie obowiązujących zapisów prawa polskiego.
  4. Uruchomienie zamówionej usługi następuje po wpłynięciu należności na konto Spółki lub otrzymaniu powiadomienia o wpłynięciu należności od podmiotu obsługującego płatności elektroniczne.
  5. Kurs zostanie uruchomiony na koncie Użytkownika lub będzie dostępny dla Uczestnika maksymalnie w terminie 2 dni roboczych od daty otrzymania przez Spółkę potwierdzenia płatności.
  6. Dokument dowodu zakupu wysyłany jest automatycznie. Aby otrzymać fakturę VAT konieczne jest podanie numeru NIP przy zakładaniu konta lub składaniu zamówienia oraz podać wymagane dane.

§6. Zmiany oferty i promocje

  1. Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany cen znajdujących się w ofercie, wycofywania niektórych Szkoleń z oferty Serwisu oraz wprowadzania nowych Szkoleń, jak również do przeprowadzania akcji promocyjnych w Serwisie. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych i będą one realizowane na zasadach dotychczasowych.
  2. Promocje dotyczące sprzedaży Szkoleń na platformie krynskiszkolenia.pl obejmują kody rabatowe przekazywane za pośrednictwem kanałów promocji Serwisu www.krynskiszkolenia.pl (profil na LinkedIn, mailingi promocyjne, reklamy w innych serwisach internetowych) oraz promocje ogłaszane w Serwisie www.krynskiszkolenia.pl
  3. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Po terminie zakończenia promocji nie będą uwzględniane prośby o sprzedaż Szkoleń na promocyjnych warunkach.
  4. O ile określone warunki nie będą stanowiły inaczej, dokonując transakcji, można skorzystać tylko z jednej promocji, a promocje nie łączą się ze sobą.

§7. Treść kursów i prawa autorskie

  1. Materiały zawarte w serwisie www.krynskiszkolenia.pl są przedmiotem prawa autorskiego i podlegają ochronie na podstawie Ustawy o prawie autorskim, jak również mogą być chronione innymi prawami własności intelektualnej.
  2. Materiały udostępniane przez www.krynskiszkolenia.pl w ramach płatnych Szkoleń mogą być wykorzystywane jedynie przez osoby posiadające opłacone produkty z danego kursu przypisane do konta Użytkownika lub Uczestnika. Materiały w formacie PDF można drukować i kopiować na użytek osobisty, bez prawa do ich dalszego rozpowszechniania.
  3. W przypadku chęci wykorzystania przez Uczestnika lub Użytkownika materiałów, do których www.krynskiszkolenia.pl posiada autorskie prawa majątkowe, konieczne jest uzyskanie pisemnej zgody Spółki.
  4. Spółka nie wyraża zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie dowolną metodą, udostępnionych w Serwisie materiałów.
  5. Spółka nie wyraża zgody na fotografowanie i nagrywanie treści przekazywanych podczas Szkolenia.
  6. Spółka nie wyraża zgody na zapoznanie się z treściami przekazywanymi podczas Szkolenia przez inne osoby niż Uczestnicy.
  7. Spółka ma prawo do okresowej aktualizacji treści oferowanych Szkoleń, w tym modyfikowania zawartości udostępnianych w Serwisie, jak również do usuwania niektórych elementów.

§8. Odpowiedzialność

  1. Zastrzega się, że Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów (art. 385(5) Kodeksu cywilnego), nie dotyczą te postanowienia Regulaminu, które stanowiłyby niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu Kodeksu cywilnego (art. 385(1) do 385(3)), czy naruszałyby bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne dotyczące zawierania umów z udziałem Konsumenta oraz Przedsiębiorcy-Konsumenta, które zostałyby zawarte w rejestrze postanowień wzorców umownych uznanych za niedozwolone, prowadzonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  2. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania przez Użytkownika z Serwisu z jakiejkolwiek przyczyny leżącej po stronie Użytkownika lub Uczestnika, a w szczególności niezachowania warunków technicznych wskazanych w §2 niniejszego Regulaminu.
  3. Spółka oświadcza, że Szkolenia organizowane są z zachowaniem najwyższej staranności, niemniej Spółka nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za rezultaty Szkolenia, w tym również za wyniki działań, w których Użytkownik zdecyduje się wykorzystać wiedzę zdobytą podczas Szkolenia.
  4. Użytkownikowi nie przysługuje wobec Spółki roszczenie o pokrycie dodatkowo poniesionych kosztów, w związku z wzięciem udziału w Szkoleniu.
  5. W takim zakresie, w jakim jest to dopuszczalne w świetle obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności z zastrzeżeniem art. 473 § 2 Kodeksu cywilnego, wyłącza się odpowiedzialność Spółki za wszelkie skutki związane z korzystaniem ze Szkoleń, w tym za szkody z tego wynikłe lub niemożność korzystania z nich, w szczególności zaś za szkody wynikłe z wad/awarii/usterek. Niniejsze postanowienie nie dotyczy Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów.

§9. Odstąpienie od umowy

  1. Postanowienia dotyczące odstąpienia od Umowy przez Użytkowników – Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów uregulowane są w § 12 niniejszego Regulaminu. Postanowienia niniejszego paragrafu nie dotyczą zatem Użytkowników – Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów.
  2. Użytkownik może odstąpić od Umowy w następujących przypadkach:
    a. śmierć osoby bliskiej Użytkownika i/lub Uczestnika (współmałżonka, dziecka, rodziców, rodzeństwa, powinowatego, osoby pozostającej we wspólnym pożyciu);
    b. ciężka choroba Użytkownika i/lub Uczestnika uniemożliwiająca wzięcie udziału w Szkoleniu;
  3. W przypadkach wskazanych w niniejszym paragrafie wynagrodzenie uiszczone przez Użytkownika jest mu zwracane w całości z zastrzeżeniem zapisu ust. 7 niniejszego paragrafu.
  4. Wszystkie wskazane powyżej powody odstąpienia od Umowy muszą być przez Użytkownika udokumentowane.
  5. Odstąpienie od Umowy, Użytkownik powinien przesłać do Spółki na adres e-mail lub listem poleconym na adresy wskazane w §1 ust. 4 niniejszego Regulaminu.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy, w trakcie trwania Szkolenia, z przyczyn wskazanych w ust. 2 niniejszego paragrafu, Użytkownik jest zobowiązany uiścić wynagrodzenie proporcjonalnie, za okres dostępności Szkolenia.
  7. Użytkownik, który zalogował się w celu uczestniczenia w wybranym Szkoleniu, rezygnuje z prawa do odstąpienia od Umowy, o którym mowa powyżej.
  8. Niewzięcie udziału w Szkoleniu nie jest równoznaczne z odstąpieniem od Umowy.

§10. Postanowienia dotyczące Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów

  1. Z1. Zgodnie z treścią Ustawy o prawach Konsumenta, Użytkownik – Konsument oraz Przedsiębiorca-Konsument mają prawo odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, w terminie 14 dni od daty jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie Spółce oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu („Oświadczenie“).
  2. Użytkownik – Konsument oraz Przedsiębiorca-Konsument, który zalogował się w celu uczestniczenia w wybranym Szkoleniu, rezygnuje z prawa do odstąpienia od Umowy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. Powyższe oznacza, że prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje, jeżeli uzyskanie dostępu do Szkolenia, nastąpiło przed upływem czasu odstąpienia od Umowy. Użytkownik wyraża zgodę na uzyskanie dostępu do Szkolenia przed terminem, o którym mowa w ust. 1 i jest świadomy utraty prawa do odstąpienia od Umowy.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy po upływie terminu wskazanego w ust. 1 niniejszego paragrafu Spółka obciąży Użytkownika – Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta zryczałtowanymi kosztami administracyjno-księgowymi w kwocie netto […]. Spółka wystawi Użytkownikowi – Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi fakturę na kwotę zryczałtowanych kosztów administracyjno-księgowych.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy po upływie terminu wskazanego w ust. 1 niniejszego paragrafu, z powodów wskazanych w § 11 ust. 2, zapisy ust. 3 niniejszego paragrafu nie mają zastosowania.
  5. W przypadku rezygnacji Użytkownika – Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta w trakcie trwania Szkolenia, Spółka zwróci Użytkownikowi – Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi uiszczone wynagrodzenie, pomniejszone o wynagrodzenie za zajęcia, w których wziął udział.
  6. Oświadczenie Użytkownika – Konsumenta oraz Przedsiębiorcy-Konsumenta może być złożone w dowolny sposób, zapewniający jednak Spółce możliwość zapoznania się z jego treścią. W szczególności oświadczenie może być złożone na piśmie lub wysłane w formie elektronicznej na adresy wskazane w §1 ust. 4 niniejszego Regulaminu.
  7. Spółka niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Oświadczenia, zwróci Użytkownikowi – Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem zapisu ust. 3 oraz ust. 5 niniejszego paragrafu.
  8. Spółka dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Użytkownik – Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
  9. W przypadku Użytkowników – Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów, Spółka rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, powiadamiając Użytkownika – Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta o sposobie dalszego postępowania. Jeżeli w ciągu 14 dni Spółka nie ustosunkuje się do żądań Użytkownika – Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta oznacza to uznanie żądania Użytkownika – Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta za uzasadnione.
  10. Użytkownik będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  11. Użytkownik będący Konsumentem ma również możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w sporach dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług, korzystając z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr.
  12. Konsument i Przedsiębiorca-Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
  • http://polubowne.uokik.gov.pl/rejestr,5,pl.html

W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa Punkt kontaktowy, który udziela informacji dotyczących polubownych postępowań. Punkt Kontaktowy ds. ADR/ODR (informacje o podmiotach ADR, pomoc w wypełnianiu wniosków), Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, Tel. 22 55 60 332, 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.p

§11. Postępowanie reklamacyjne

  1. Każdy Użytkownik Serwisu ma prawo do wszczęcia postępowania reklamacyjnego w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi.
  2. Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej oraz powinna zawierać: dane osoby składającej reklamację, nazwę konta Użytkownika i nazwę usługi, której dotyczy oraz uzasadnienie, podpis Użytkownika oraz datę. Reklamacja powinna zostać przesłana drogą elektroniczną lub pocztą na adresy wskazane w §1 ust. 4 niniejszego Regulaminu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania.
  3. W wyjątkowych sytuacjach, tzn. gdy rozpatrzenie zgłoszenia wymaga nietypowych działań oraz ustaleń ze strony Serwisu lub spotka obiektywne przeszkody niezależne i niezawinione przez Spółkę, termin rozpoznania zgłoszenia może ulec wydłużeniu, jednakże nie dłużej niż o 14 dni.
  4. W razie konieczności uzyskania od Użytkownika dodatkowych wyjaśnień celem rozpatrzenia zgłoszenia, termin na ustosunkowanie się do zgłoszenia ulega dodatkowo wydłużeniu o czas korespondencji do momentu udzielenia wyjaśnień przez Użytkownika.

§12. Postanowienia końcowe

  1. Spółka zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie, zgodnie z odpowiednimi regulacjami prawnymi.
  2. Wprowadzone zmiany w regulaminie uważa się za obowiązujące w ciągu 7 dni od poinformowania o nich Użytkownika. Jeśli Użytkownik nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian, zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym Spółki drogą elektroniczną lub pocztą na adresy wskazane w §1 ust. 4 niniejszego Regulaminu.
  3. O wprowadzonych w Regulaminie zmianach Spółka powiadomi Użytkowników wysyłając powiadomienie na adres e-mail podany podczas rejestracji. Dodatkowo informacja może zostać umieszczona w koncie Użytkownika w Serwisie.
  4. Dla wszelkich stosunków prawnych wynikających z niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo polskie.

Moje kursy